Welkom bij Fotografieclub-BGC

Techniek & fotobewerking

Deze werkgroep vormt de verbindende schakel tussen voorbereiding en uitvoering. En er valt heel veel te vertellen over diverse technische wetenswaardigheden rondom de fotografie. Op basis van inventarisaties bij de leden worden de voorkeurthema's geselecteerd, bestudeerd en op een daartoe geplande clubavond nader uitgelegd.

Thema's die binnen de club in de belangstelling staan zijn o.a. begrippen in het kader van de belichtingsdriehoek, objectieven, scherptediepte, kleuren in de fotografie, fotobespreking, compositie en beeldelementen, High Dynamic Range (HDR) technieken, flitstechnieken, de Exposing to the right (ETTR) techniek, fotobewerkingsinfo et cetera

Indien nodig wordt voor extra ondersteuning een beroep gedaan op een externe deskundige.

Deze werkgroep is speciaal interessant voor diegenen die de techniek achter de fotografie al kent en/of nader willen leren kennen en die kennis wil delen met de andere leden.

fotografie_cursussen

Flitstechnieken

fotografie_cursussen

Technisch materiaal

fotografie_cursussen

Fototechnieken

 

Geïnteresseerd?

Spreekt bovenstaande werkgroep je aan, neem dan eens contact op voor het vrijblijvend bijwonen van een van onze clubavonden en maak kennis met ons en andere inspirerende werkgroepen. Je bent van harte welkom.

 


Ook op Facebook

Bezoek ons ook op onze Facebookpagina voor het meest actuale nieuws en/of andere bijzonderheden.